Entrevista a Belén Varela

Publicada el 2 d'octubre de 2012, la trobo interessant... i per això en prenc notes i la comparteixo amb vosaltres.


  • L'optimisme útil es basa en no esperar que les circumstàncies ens siguin favorables.
  • No hi ha pitjor enemic del talent que la falta de raons per a manifestar-lo.
  • L'educció, un verb que es refereix a l'acció de treure una cosa d'un altre. En aquest cas, treure el que tenim dins. 
  • En les circumstàncies que tinc (que són complexes en aquest moment) haig de seguir mirant el nord, recordar quina és la meva funció, què puc aportar a la societat, quin és el veritable valor del meu treball... la major excel·lència no es basa en la perfecció (perquè no existeix i perquè els mitjans m'impedeixen fer-ho tan bé com m'agradaria), però sí es basa en fer-ho tan bé com soc capaç amb els mitjans que tinc. 
  • Gaudeix del vol. Valora la teva tasca, la teva aportació.

Un bon article per completar aquest escrit el teniu aquí.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada